Enkät

kultur / Permalink / 4
Enkät

Häromdan fick jag ett SMS från Jerry Prütz där han hävdade att hans band W.E.T (vilket enligt en konspirationsteori lär betyda World Emotional Takeover) har haft lika många hits som Lollo Asplund, nämligen tre stycken.
Påståendet faller naturligtvis på sin egen orimlighet, men för att fullständigt överbevisa herr Prütz frågar jag härmed bloggens läsare:
Har någon av er hört, eller ens hört talas om låtarna "You treated me bad", "Sex on the line" eller "Under the blue" med W.E.T. ?
W.E.T.s hemsida är för övrigt: http://www.w-e-t.nu/
#1 - - Winnebäck:

Klart vi har!!!!

#2 - - Tobi:

Lägg av, Jerry. Jag vet att det är du...

#3 - - Lars Ulrich:

Va???

#4 - - Niklas:

Ta mig tusan om jag inte hört något av W.E.T. Eller så är det så att jag, precis som Wets trummis mormor(Puh!) har tagit miste på W.E.T och wet wet wet...?

Till top