Polisen prioriterar rätt på Ågatan på lördagkvällarna

Tobi talar / Permalink / 5
Finns inte mycket att säga

"offentligen urinerat", "varit ägnat att väcka förargelse hos allmänheten".
Jag säger som jag sa till polisen som tog mig: "Var det det här du drömde om när du ansökte till polishögskolan?"
I polisrapporten stod ännu roligare förmuleringar om att han "tydligt såg strålen" mm.
#1 - - Niklas:

Men det är ju helt fantastiskt.

#2 - - Kris-Tina:

Det här trodde jag inte om dej!

#3 - - Tinna:

Egentligen tror jag att polismannen bara var lite nyfiken på din...och sedemera attraherad av dina juveler, sen var han tvungen att skriva något om händelsen annars kunde ju DU ha anmält honom för förargelseväckande sexuell intimitets-nyfikenhets-kontroll-. Eller?

#4 - - JP:

Vad blir straffet? Landsförvisning? Tvingad att bli kompgitarrist åt Lollo A?? Att bli etta på Fornåsalistan??? Böter????

#5 - - Tobi:

Är jag inte redan etta på Fornåsa-listan?

Ska även förtydliga: enligt boten kan man få intrycket att brottet ägde rum mitt på gatan. Men det skedde vid parkeringen på berget, bakom hörnet.

Till top