Veckans tjejlista

Dejting / Permalink / 4
Tjejlistan just nu känns lite avvaktande. Den står och trampar lite på samma fläck, det behöver komma in lite nya fräscha namn och röra om uppe i toppen.
Många tjejer har hört av sig och velat få en plats på listan, men en plats här är inget man kan tigga till sig - den förtjänar man.

Här är de hetaste tjejerna just nu:

1. Vakant
2. Sanna P och Kris-Tina (dvs Ninnen) (2,2)
3. Tina B och Bohem-Jenny (3, 2)
4. Åsa Melefors (Åter)
5. Vakant
6. Emelie Wedhäll (4)
7. Nina, Malena, Charlotte & Hanna (Nya)
8. Vakant
9. Lovisa i affären (Ny)
10. Viktoria Bohman (Ny)

Bubblare: Natt-Anne, Anna Swärdh, Kattis, Ann Rimås, hon som ropade "korv-tobbe" till mig på Lórient, Sara 2, Kannan-Kajsa, AK, hon på SGG-affischen
#1 - - Sanna:

Med två vakanta platser borde du väl kunna hitta någon mer brandman som får en plats?

#2 - - Tobi:

TRE vakanta, faktiskt. Fast egentligen skulle nog Petra Kardell ligga på en av dem. Men hon är nog tillbaka på listan nästa vecka, efter det snälla mejl jag fick av henne idag.

#3 - - Lilla-Lisa....:

ja du..vad ska man säga..hamnade här av en slump efter en givande google sökning..*fnissar*..och jag är inte onykter bara trött..Men alltså...du...om du mötte mig skulle topplistan försvinna...och kvar fanns bara nummer 1..MOI..
puss

#4 - - Anonym:

I lördags natt drömde jag att vi hade sex

Till top