After Work på fredag

På gång / Permalink / 6
Nog med förslag?

Reunion på Harrys alltså! 17.00?

Sen glöggfest hemma hos mig, kanske? Hallå där förresten, Markus Stöld! Är inte du skyldig mig för glögg?
#1 - - Marina:

Harrys låter ju trevligt även om jag har wokhörnan som favorit. Å andra sidan blir de ju nåt nytt för mig då jag inte har haft lyckan att gå på afterwork på Harrys med den eminenta trupp som har vistats där sen.... ja ett tag iallafall.

#2 - - Niklas:

Harrys...är det bestämt? Tidpunkt? Undrar om jag kommer??? Finns jag???

#3 - - Bill:

Harrys? Vafan? Jag vill ju till Wokhörnan, känns mer som hemma där.

#4 - - Tobi:

Skyll på Markus Stöld (eller Niklas som han också heter), det var han som bestämde det. Wokhörnan är ju klart fräschare.

#5 - - Markus Stöld:

Vilken A-kväll som startade på Harrys! Såg inte er dock, svikare...

#6 - - Tobi:

Nu börjar jag få nog av Markus Stöld (eller ska jag skriva Gene S?). Funderar på att berätta om vad som hände på H-fred under ett toalettbesök i det fria...

Till top