Årets Tjejlista!!!

Dejting / Permalink / 9
Årets Tjejlista!!!

...och vinnare är ANNA GUNNARSSON!!!

Jag har alltså räknat ihop placeringspoängen på de tjejlistor som presenterats under året och fått fram den totala Tjejlistan för 2006. Dom här tjejerna var hetast under året:

1. Anna Gunnarsson, Grebo 109 poäng
2. Sanna P, Linköping 101 p
3. Tina B, Åtvidaberg 97 p
4. Ninnen, Linköping 62 p
5. Johanna F, Vårdsberg 55 p
6. Vickan, Linköping 43 p
7. Namwan, Bangkok 35 p
8. Emelie Wedhäll, Linköping 33 p
     Bohem-Jenny, Åtvidaberg 33p
10. Åsa Johansson, Göteborg 28 p

Strax utanför listan:
                                    Emelia, Kristianstad
                                    Petra Kardell, Tokarp
                                    P:sson, Värna
                                    Åsa Melefors, Melskog
#1 - - Anna:

haha jag äger dom alla :P :D får man nått pris om man är etta då??

#2 - - Tobi:

Ja, en dejt med mig!

#3 - - Tobi:

Så kan jag få mina priser som du är skyldig mig samtidigt.

#4 - - Anna:

haha.. jasså? var/när då??

#5 - - Tobi:

Får väl ta det när jag kommer hem från Thailand. Borta 2-17/1.

#6 - - J:

vart är Roy star?

#7 - - Tobi:

Han ar pa gay-listan

#8 - - Roy:

Gäller en date där också?

#9 - - Owner of dinmamma:

FJORTIS!

Till top