Club Molly på fredag

På gång / Permalink / 4
Club Molly på fredag
På fredag är det dags för årets sista Club Molly på L´Orient. Nån som är sugen att dansa till lite indiepop?
Tror att Åsa + stövelkillen kommer ner till helgen och Åsa var lite sugen sa hon.
Kan bli en heldag med glöggfrukost, After Work (Palmér, du vet väl att du är inbokad?) och indierejv på natten. Låter som en välsignad jul!
#1 - - Niklas:

Nämen så trevligt :-)
Tackar tackar. Tänker definitivt gå på afterwork nu på fredag. Dessutom så brukar jag försöka gå på stan dagen före julafton, inte för att köpa presenter utan för att gå på krogen...

#2 - - Tobi:

Ska vi ta Wokhörnan igen? Eller BK:s beprövade buffé (om dom nu ff har någon sån). Eller Harrys svett-buffé?
Andra förslag?
Jag lutar nog åt grillspettet på Wokhörnan trots allt.
Sköld? Bill? Josse? mfl

#3 - - Markus Stöld:

Jag röstar för en "reunion" på Harrys.

"Tänker definitivt gå på afterwork nu på fredag" - Den har vi hört förut "Niklas", eller kanske "Tobi" som jag egentligen borde skriva.

#4 - - Tobi:

Ja, vi har hört den lite väl ofta. Men att det skulle vara mitt alter ego är fel. Denna Niklas lär faktiskt finnas i verkligheten, Bill lär ha träffat honom (fan tro´t...)

Till top