Efterlysning!

Tobi talar / Permalink / 9
Wester och jag börjar bli desperata. Vi vill ha fler lunchpartners. Finns det inga fler som jobbar inne i centrala Linköping?
Hör av er till bloggen.
#1 - - Niklas:

Jodå, här finns det lunchpartners. ENda problemet är väl dock att tränar oftast på lunchen och äter medhavd på kontoret...så det är klart, jag går bort helt klart.

BTW...hur går det med träningen?

#2 - - Tobi:

Det går inte alls...

#3 - - J:

TBG och Lollo A samt Mattias och Per kan Gaykrusa på lunchen om du vill...

#4 - - Niklas:

Går du inte ens en gång?

#5 - - Bella:

Ja,du Tobbe. Tänk att du ser då allt...Tyvärr kan jag inte ta åt mig äran eftersom det sötsliskiga var till dagispersonalen,(som tack för en bra termin) så jag kan inte ens kommentera om det var gott eller inte.
Önskar fortsatt trevligt spanande.

#6 - - Stefan K:

Jobbar på vattenfall.. Gamla polishuset. Äter allt och alla ( tillbehör ) .

#7 - - Tobi:

Nick: Nej, jag dricker bara öl

#8 - - Niklas:

Öl är gott...tyvärr märks det efter ett tag :-(

#9 - - Systrarna P:

Vi kan bli lunchpartners i januari då vi har stängt för säsongen... Februari är det Thai semester som gäller!!

Till top