Gerald Ford har blivit jordgubbe!

Tobi talar / Permalink / 7
Gerald Ford har blivit jordgubbe!

Skit - Gerald Ford har tagit ner skylten!
I vanliga fall hade jag inte brytt mig så värst, men nu betyder det att jag halkar efter i tävlingen mot Garderobert "30-årskrisen" Stenmark.
Efter att han tog ledningen med 3-0 efter att ha prickat in Nils Poppe, Astrid Lindgren och Ronald Reagan gick jag ifatt till 3-2 när gamla Påven och Charlie Norman kilade runt knuten. Men nu drar han alltså ifrån ytterligare genom att även pricka in den gamle ex-presidenten Gerald Ford (till höger på bilden ovan).
Kampen fortsätter.
#1 - - Bill:

Och inatt bet Tommy Sandlin i det sura äpplet, lite oväntat så jag antar att du inte hade gissat på honom.

#2 - - Tobi:

Nej, jag har Saddam. Och han ligger ju också rätt bra (illa?) till.

#3 - - Markus Stöld:

Jag har Castro...

#4 - - Tobi:

Saddam!!!! 4-3!

#5 - - Markus Stöld:

Fel, 3-3 är det mellan dig och Robban...

#6 - - Bill:

Markus: Nu räknar du väl fel ändå?

3-2 efter Tobis upphämtning. Därefter dör Gerald Ford vilket ger ställningen 4-2, när så Saddam hängs blir det 4-3. Eller?

#7 - - Tobi:

Bill har helt rätt. Macke är ute och cyklar.

Till top