Ny tävling!

Tävling / Permalink / 4
Ny tävling!

Tävlingsdags igen! Det här är Ronny. Han kallas även för "Världens största..." Ja, vadå? Första rätta svar belönas med en popsingel.
#1 - - skara bert:

lillebror om jag inte minns fel.

#2 - - Niniosa capricciosa:

Han KANSKE kan kallas för världens största mjukisgubbe (?) ...men han är rätt söt faktiskt

#3 - - Tobi:

Ja, vi har ju då fått in rätt svar. Ronny är ju som alla vet "Världens största lillebror". Och dessutom singel, vilket är helt sjukt eftersom han har båt och är svintrevlig.
Nu vill jag bara att Skara Bert ger mig en adress dit jag kan skicka skivan.

#4 - - skara bert:

tjena. min adress ar djurgårdsgatan 28
582 29 Linköping. han den snygga killen längst upp till höger. och sa kan jag berätta att jag har sett hans båt

Till top