Psykopat-test

Dejting / Permalink / 13
Psykopat-test

Ni har väl gjort psykopat-testet? Används med fördel på första dejten för att se om personen är nåt att satsa på.

Så här är det:
En kvinna är på sin mors begravning och träffar en kille som hon inte
kände sedan förut. Hon tyckte att den här killen var helt underbar. Han
var så mycket hennes drömkille att hon blev kär i honom men frågade
aldrig efter hans telefonnummer innan han försvann. 
Några dagar senare dödade kvinnan sin egen syster.

Fråga: Vad var hennes motiv för att döda sin egen syster? 
 
Svaret finns lite längre ner - tjuvkika inte utan säg det första du kommer på. Är det rätt så är du en fullfjädrad psykopat.

En kompis till mig testade på sin tjej och hon tog det direkt. Så nu vet han inte vad han ska göra. Han kan inte sova på nätterna längre.
Sådär, tänk nu...........

Okej, här kommer svaret, är ni med? Hon hoppades ju givetvis på att killen skulle dyka upp på systerns begravning också.
#1 - - John:

Ja jag fattade ju direkt att det var så. Jag hoppas inte att jag skulle göra lika haha

#2 - - Annony:

Snarare Idioti en psykopati!

#3 - - Gäst:

Haha ... vi äkta psykopater vet att man inte svarar så där längre! Vi dödar istället frågaställaren ... >B-)

#4 - - Gäst:

Haha ... vi äkta psykopater vet att man inte svarar så där längre! Vi dödar istället frågaställaren ... >B-)

#5 - - Gäst:

It just struck me that my double post may be see as something other than funny. My apologies ...

#6 - - Hjälp:

OK.. jag är rätt glad..... tog mig ett bra tag att lista ut det hela... och ändå så lyckades jag inte lista ut det utan att behböva läsa svaret.. :)
I´m off the hook :o)

#7 - - Anonym:

fast det var ju inte riktigt så. du sabbade ju poängen, överraskningsmomentet.

#8 - - josefine:

den där kunde jag av någon anledning...

#9 - - irreterad:

Era jävla låtsas psykopater, fattar ni inte att de som skriver här inte är psykopater. Ni kommer att låtsas vara psykopater för att få respekt tills ni en dag möter en riktig psykopater !!!!!!!

#10 - - dum i huvet:

"Postat av: irreterad
Era jävla låtsas psykopater, fattar ni inte att de som skriver här inte är psykopater. Ni kommer att låtsas vara psykopater för att få respekt tills ni en dag möter en riktig psykopater !!!!!!!

2007-sep-11 @ 17:17 "
Du är fan dum i huvet, vet du ens var detta testet kommer ifrån. Tangentbord borde ha lås för naiva.

#11 - - Jessica:

Jag tyckte det var ett rätt kul test. För skojs skull! :) Jag klarade det. Grattis till mig, nyblivna psykopaten

#12 - - jaja:

ja svarade svartsjuka..hurra hurra jag är inte psykopat!

#13 - - Hmm:

Det är inte så att i självaverket mannen hon blev kär i var prästen på begravningen...svarade rätt men kom att tänka på det också

jaja whatever

Till top