Ny tävling!

Tävling / Permalink / 11
Ny tävling!

Vem är det som står med ryggen mot kameran i blå tröja. Tänk på att bilden är tagen på en av Nuclear Nations synthfester. Första rätta svar belönas med en synthskiva.
#1 - - Sköld:

Det är ju bara att kollat på "asset". P- Joelsson så klart.

#2 - - manut:

kan man vinna nå´t?

#3 - - Tobi:

Oj oj - det gick undan! Så fort har vi aldrig korat en vinnare förut. Synthskiva kommer på posten (eller vid närmsta AW).
Och Manut - om man läser texten så framgår det tydligt att man kan vinna en synth-skiva.

#4 - - Tobi:

Ojdå, beslutet var visst lite förhastat. Det har kommit in två protester mot vinnaren. Det ena var ett inlägg som jag råkade radera (och jag har nu ändrat formuleringen till "Första rätta svar").
Det andra handlar om vilken P. Joelsson det gäller, det finns ju nämligen två. Så Sköld (eller nån annan) måste förtydliga sig för att vinna.

#5 - - manut:

Läsa texten?..jo ja just det..
Förresten..det är väl den yngre P.Joelsson

#6 - - Tobi:

Fel. Denna P. Joelsson tror jag är fyra minuter äldre (eller nåt sånt). För att undvika missförstånd kräver jag fullständigt namn - även det Beatlesinfluerade mellannamnet!

#7 - - Sköld:

Givetvis menar man Patte, det är ju så självklart att det inte behöver nämnas, eller?

#8 - - Tobi:

Visst är det Patte, men vad är hans Beatlesinfluerade mellannamn? Och jag menar inte namnet"Patriotelsson"

#9 - - Sköld:

Pål från Paul.

#10 - - Tobi:

Okej, va fan,du får väl rätt då Sköld...
Du skulle bara vinna den där synthskivan till varje pris va?

#11 - - Sköld:

Jipppiiiiieeeee, äntligen!

Till top