After Work på Wokhörnan idag

På gång / Permalink / 8
After Work på Wokhörnan idag

17.00 idag fredag syns vi på Wokhörnan - Linköpings nya inneställe!!!
Jag och Nygge kommer vara där, förhoppningsvis Erik också. Leffan kommer senare. Ska ringa och kolla med af Skiölde och några till också.
#1 - - Markus Stöld:

Jag kommer också!!

#2 - - Niklas:

Noterar med tydlighet att jag inte blev inbjuden...

#3 - - Markus Stöld:

Vilken A-kväll!!!

#4 - - Tobi:

Niklas: Hallå där! Trodde jag var tydlig både i förra inlägget och i det senaste - där både tid och plats angavs.
Stöld: Visst var det en A-kväll, men var fanns du? Såg dig inte.
Tydligen hade många läst bloggen för stället var packat. Grillspett-tallriken var god, ölen billig, Borell på humör, Pelle skäggig, Nina höstmysig, Marina snoppfixerad, servitörn helt borta och källaren cool.
Man vet förresten att man sitter länge på krogen när man hinner äta TVÅ gånger!

#5 - - Tobi:

Fast allra bäst var ju när man skulle hem runt sisådär halv tolv och kollar mobilen som legat i jackan hela tiden - och man har fått två HETA sms från min stora crush!
Fast mest förvånad och perplex blev af Skiölde, kan jag lova.

#6 - - Anonym:

och vem är din senaste? Man eller kvinna?

#7 - - Marina:

Ja afterworken på wokhörnan var en höjdare, men som jag vill minnas det så var de nog snöret som stönande om snoppar hela tiden. Visst kan jag erkänna att snoppar är trevliga, men de tycker ju snöret oxå så de säger nog mer om honom än mig.

#8 - - Tobi:

Var snöret där? Jag såg bara tåten.

Till top