Jag ska börja cruisa!

Dejting / Permalink / 5
Jag ska börja cruisa!

Att cruisa är det nya svarta!
Men jag är nybörjare på området och behöver hjälp. Vart är det bästa cruising-stället i LKPG? Förut var det ju parkeringsfickan vid Valla-skogen, men nu vet i fan...
Är det Trädgårdsföreningen? Järnvägsparken? Har även hört talas om Valla industriområde.
Hjälp mig! Vart ska man cruisa i Linköping?
#1 - - Niklas:

Cruisa görs fördelaktigas runt Vallarondellen och in på Snoddas.

#2 - - Tobi:

Är du säker på att du menar samma sorts cruisning som jag och Sverker Åström gör?

#3 - - Mange F:

Bäst vad jag har hört är längst in på nygatan, bakom Ljusglimten. /Joy the joyrider

#4 - - Tobi:

Jo, det är ju klart. Fast att cruisa utanför Joy är väl lite fuskigt? Jag vill åt den där klassiska park-cruisingen.

#5 - - Mahmud:

Rydskogen är myket bra. Dä finns med duch a bastu

Till top