Skägg - inne eller ute?

Tobi talar / Permalink / 12
Skägg - inne eller ute?

Vill börja med att påpeka att jag sedan en vecka är helt slätrakad. Men var det kanske ett misstag att ta fram hyveln? Är skägg på eller av?

Några läsare har redan hört av sig:

"Skägg är tidlöst och stiligt" - Walter T

"Skägg är SÅ 2002" - Kisse

"Vad är skägg?" - Robert Stenmark

"Det är bara basister som får - och måste - bära skägg" - J. Prütz


Vad tycker ni andra om skägg?



#1 - - Patte:

En sån vek skäggväxt,Tobilina !

#2 - - zelle:

Min privata åsikt är att skägg är vidrigt och då menar jag alla skägg! Varför vill man ha ett strävt kvalsterbo intill munnen och näsan?

#3 - - mart:

Asfult och fruktansvärt osexigt. Snacka om att det är avtändande när en kille med skägg och mustasch är nära mina erogena zoner. Matrester i fittan- nej tack!

#4 - - Tobi:

Mart: Du tror inte att det finns mer matrester i själva munnen än i skägget?
Zelle: Jag tror aldrig jag sett dig i ett riktigt helskägg. Är det inte dags nu?

#5 - - Stöld:

Skägg - AV!

#6 - - New:

En Nyligen genomförd studie visar att en majoritet av kvinnor ser män med skägg mer attraktiva.

Ps. Undersökningen i fråga är tysk så jag kan förstå om ni tvivlar, men jag vill försvara mitt utseende ds.

#7 - - Niklas:

Skägg är och förblir ute. Dock så är det ett flertal galanta damer som påpekat sexigheten i en viss stubbighet i ansiktsregionen. Jag får väl dock påpeka att Tobis försök inte känns klockrent!

#8 - - Tobi:

Det var väl ungefär så som jag också kände. Därför rakade jag av det.

#9 - - zelle:

Svar till Tobi.
Jag har faktiskt haft helskägg en gång, för att jag var tvungen då jag gjorde en roll. Fy f:n vad det kliade!!! Jag har också haft tangorabatt av samma anledning. Jävligt fult men roligt då det var så fult... och roligt ...hmm

#10 - - Tobi:

Finns det foto på skägget eller tango-rabatten?

#11 - - zelle:

På båda nånstans tror jag.

#12 - - stina:

jag blir kåt av skägg
mums

Till top