Ny tävling

Tävling / Permalink / 8
Ny tävling

Dags för en ny tävling!!!
Denna bild låg som inlägg i en relativt nyligen släppt skiva av en skånsk artist, videoregissör och konstnär. Vad heter han? Första rätta svar belönas med en häftig pop-skiva.
#1 - - Mange:

Jaha, då vinner jag en skiva som vanligt då dessa tävlingar alltid rör mina expertområden. Rätt svar är givetvis Niels Jensen.

#2 - - Manges mamma:

Om Mange vinner vill han ha bilden ovan för att ge till sin mamma!

#3 - - Tobi:

Bilden kan du glömma...
Fan, måste hitta på nåt sätt att hindra dig från att vinna varenda j-a tävling. Hur visste du att det var Niels Jensen?

#4 - - Mange:

Bara så att du vet är "Manges mamma" verkligen min mamma och inte jag. Det borde du ha sett på IP-adresserna...

Hur jag kunde svaret? Allmänbildning kallas det visst...

#5 - - Niklasas:

Det visste ju jag oxå att det var Niels Jensen. Visste är kanske fel, gissat hade jag gjort. Du får helt enkelt göra svårare tävlingar!

#6 - - Manges mamma:

Snälla, snälla Tobbe, kan jag få "vinna" bilden!!!
Mange behöver ingen mer skiva, jag lovar att jag ska ta en allvarlig diskussion med honom.

#7 - - Tobi:

Jag tror fortfarande att det är Mange som utger sig för att vara sin mamma. Att det är olika IP-adresser beror på att han skriver från jobbet och hemma.
Dessutom står det klart och tydligt att det är en skiva man vinner. Men för att göra Manges mamma glad ska jag se till att det är någon som passar henne.

#8 - - Handlarn:

Jag tror att det är jens nilsson

Till top