Veckans tjejlista

Dejting / Permalink / 6

Som vanligt händer det mycket på tjejlistan. Här är den aktuella ställningen:

1. Noi (Ny)
2. Anna som i Jimmy&Anna (Ny)
3. Tollan (Ny)
4. Malena (Ny)
5. Frida (1)
6. AK (Ny)
7. Nya vimmelfotografen på Nolltretton (Ny)
8. Camilla Prytz (Ny)
9. Anna G (6)
10. Sanna, Tina, Vicky, Petra, Irina, Åsa Melefors (8, 5, 4, Åter, 9, Åter)

#1 - - Irina:

Men oj vad tjejlistan förändras ;)Men än är man kvar ha ha!

#2 - - anonym:

Jag skulle önska kommentarer till varför tjejerna denna vecka hamnat på tjejlistan. Detta kan vara foto eller förklaring (bjudit Tobi på champagne; på besök från Thailand utan Walter, strippat, fått barn etc).

#3 - - Tobi:

Hej Mart!
Jag kommer inte att motivera placeringarna på Tjejlistan, det vore för respektlöst mot de som är med där. Du får nöja dig med svaret att det är dom hetaste tjejerna i min omgivning just nu.

#4 - - JP:

Som min syrra eller fd fru?

#5 - - Tobi:

Jerry - din ex-fru är ju svinhet!!!

#6 - - JP:

Jo, jag vet. En toppentjej på alla sätt.

Till top