#1 - - Jerry:

Nej till vad? Jag tackar ALDRIG nej till nåt...be Clara ställa frågan igen:-)

#2 - - Tobi:

Det var väl på Mando Diao? Du stod i entrén, hon kom med ett skamligt förslag...

#3 - - J:

Mja, var ju inte jag som fick det, vad jag minns iaf och det var Timo som giggade...men jag hade inte sagt nej om hon erbjöd en åktur s a s...

#4 - - Tobi:

Jaha, var det på John Stridh/ Timo-giget. Vem var det som fick erbjudandet då? Vad jag minns var det dock ingen åktur utan mer av det orala slaget.

#5 - - J:

Ja, jo hon sade sig vara en mästarinna på att ge oralt, kan ju vara intressant att lära sig mera om...har du hennes nummer:-)

#6 - - Tobi:

Kan fixa det...

#7 - - J:

Bra!

#8 - - Elin:

Ha ha ha! Ojj oj oj!

#9 - - Tobi:

Men vem var det som fick erbjudandet? Inte Matsa va?

#10 - - J:

Nej, en av vakterna, efter att jag vänligt avböjt...

#11 - - Gobo:

HAHAHA!

#12 - - Clara:

Öhh...vadå för jävla erbjudande!?

#13 - - Tobi:

Om man läser kommentarerna ovan är det väl inte så svårt att lista ut. Du borde väl förresten veta? Vakt i dörren, erbjudande, oralt - ganska lätt att räkna ut, tycker jag.

Till top