Fredag

Tobi talar / Permalink / 6
Inte blev det Stora Torget men Wokis. Tog några bira, drog till Cloetta Center och Rockkarusellen (var tvungen att presentera mig som Snusk-Tobbe eftersom jag hette så på gästlistan), träffade JP, Gobo, Jörgen L och några andra. Jag och Jörgen drog hem till mig och drack folköl och lyssnade på Lustans sen tillbaka till svett-Wokis där dom andra fortfarande satt kvar. Tyvärr inget Club Molly, men kanske nästa gång (25/5) för då lirar La Flöör Fattaru med Mantel-Alex i spetsen.

1. Vi måste hitta ett nytt plejs istället för Wokhörnan
2. Om Markus Stöld säger att han var på Wokis så ljuger han.
3. Mantel-Alex är metal.
4. "Tv-bevakning på ett nytt sätt" = tv-bevakning på ett gammalt sätt, fast dåligt
5. Montt Mardié rules, ok . Kolla in "The Windmill Turns All The Same" på http://monttmardie.blogspot.com/
6. Zeijlon är sexig
7. SIDLÄPPAR!
#1 - - Markus Stöld:

Jasså, du vill redan byta ut Wokis nu när vi precis blivit stammisar.

Byta till Guldfisken?

#2 - - Tobi:

Funderar mer på Alanya.

#3 - - Gobo:

Alanya är bra grejjer!

#4 - - J:

Pizzeria Annorlunda i Fornåsa...

#5 - - Tobi:

Har dom STÖL där?

#6 - - zeijlon:

Menar du syrran, morsan, farsan eller mig? Hoppas att det är mig du menar!

Till top