Kill-listan

Dejting / Permalink / 9
Veckans killlista ser ut som följer:

1. Zälle
2. Joelsson
3. M Stöld
4. Bill
5. Håkan Maas
6. Ulfsbo
7. Palmér
8. Ricke P
9. Pera New
10. P Rimås

Bubblare: Mantel-Alex, Persson, Dick Zeijlon, Leffler
#1 - - Jerry:

Vart é jag....

#2 - - Tobi:

Du är på mantel-listan. Tvåa.

#3 - - Niklas:

I'm BACK!!! Var det för att min solbrända hud och saltstänken i håret?

Eller för att jag helt enkelt tjatat mig in?

#4 - - Niklas:

Fast det är det förstås...det står ju bara Palmér, finns ju några till :-(

#5 - - Tobi:

Nej, det är du och det är pga din schyssta häck.

#6 - - PR:

skulle helst va med på en manlighetslista.

#7 - - Olassupergirl:

Var är AGUSON?, Kimmen, Moe, Walter, Döden...???!

#8 - - Zälle:

En ära att åter igen tagit första platsen på sveriges hetaste lista. Jag börjar nästan bli lite mallig, känner mig nästan lika het som Tobi själv. Var inte helt nöjd med frånvaron på manlighetslistan men man kan ju inte ha allt!! Såg att farsan är bubblare, äpplet faller inte långt från päronträdet. Tack,tack,tack!!

#9 - - falo joelsson:

vet inte om det är jag? t men hoppas,i annat-fall hänvisar jag till zälles ordspråk,jag menar att mina bröder o jag är ju lika som ....bär

Till top