Grillkväll igår

Tobi talar / Permalink / 6
Kräkset
Knallade upp till Kräks & Klara igår och grillade lite. Erik visade gipset, Rebecka drack vin och Sandra Ishall nöp mig i stjärten.
Ääh...NYYYYYY!!!!
Sen blev det frågesport där jag dominerade totalt. Vann både film-quizet och och utklassade Stöld i en tvekamp.
#1 - - HBT:

Tvesstjärt heter det väl?

#2 - - Stöld:

Hmmm, utklassade? Så vitt jag vet så vann jag den avgörande omgången med 3 - 2, så det torde väl i så fall vara jag som utklassade dig?

#3 - - Tobi:

Först vann jag typ fem omgångar, sen sa du "nä, nu kör vi en avgörande", som du väldigt turligt (och säkert med en hel del fusk)lyckades vinna. Men det där med "avgörande" tog ingen utom du så värst allvarligt pga den tidigare utskåpningen.

#4 - - Tobi:

Har du sett den coola Multipass-bilden på dig förresten?

#5 - - Maja:

Åh. Vad mysigt ni har det!

#6 - - Jan:

Its nice to be gay, isn´t it

Till top