Öppen för förslag

Tobi talar / Permalink / 11
image1573
Hur ska 2008 års Tobi-blogg se ut? Jag är helt öppen för förslag. Vad ska in, vad ska ut? Ska Page 3 vara kvar? Ska Kill-listan bort? Jag har några nya programpunkter i bakfickan men behöver fler förslag. Vad tycker ni?
#1 - - Anonym:

vilka nikotingula tänder du har.... urk!

#2 - - Anonym:

vardagshjältar vill alla läsa om eller varför inte konkurera med corren om årets prestation, hjälte, el dyl. en allvarligare ton kanske???

#3 - - Anonym:

Resturangguide-Tannefors, tips om kommande skivsläpp, veckansprofil (kort intervju) mm

#4 - - Niklas:

Jag vet vad som ska bort iaf, den där supersliriga muschen...

#5 - - Markus Stöld:

Mer naket är ett krav.

#6 - - Snökalven:

Mer Tannefors! Och sen lite mer kött kanske.

#7 - - Tobi:

Naket och Tannefors låter som två bra ämnen. Kött är okej. Vardagshjältar och allvarligare ton går däremot, som vi säger, FETBORT!
Det gör även Kalms förslag om UR och allt vad det var (dessutom skrivet under fel inlägg). Men tack för förslagen ändå allihop, kom gärna med fler.

#8 - - Boris Karloff:

Roskilde har sitt nakenrace.....varför inte ett klubbstreak-race?

#9 - - Tobi:

Den enda jag vet som har klubbstreakat är väl Vilsén på Sweden Rock.

#10 - - Horst-Detlef:

Mer Lustans!

#11 - - Tobi:

Ja, det finns åtminstone FYRA hardcore-Lustans-fans här på bloggen: jag, Bill, Horst-Detlef och The Producer.

Till top