Sabai Sabai

Tobi talar / Permalink / 9
Pom loo
Nu har jag klippt thai-frisyr. For sakerhets skull rakade hon aven orsnibbarna.
20 langder varje morgon
Var hotell-pool. Det ar har jag ligger och kor mina langder varje morgon innan frukost. Holiday Park heter forresten hotellet.
sabai sabai
Och det har ar huvudgatan i Lamai. Ska forsoka fixa en nattbild ikvall. Da ser det lite annorlunda ut.
Hat Lamai
Idag har vi pressat pa stranden. Jag fortsatte pa halsotemat genom att fa mina fotforhardnader bortfilade av pedikyristen Bella.
#1 - - Niklas:

Underbart. Jag är avis. Men du...vilken kort pool, inget att skryta med där inte. En längd är ju max ett armtag.

#2 - - Markus Stöld:

Idag är det Wokis som gäller med tilhörande god öl. Vi vågar ju inte gå dit när du är med så när katten är borta leker råttorna på bordet.

#3 - - Nina:

Hmm frissan & sen pedukyrist.. låter som rena lyxhustru tillvaron =)

#4 - - Anna Wiström:

Låter härligt....

#5 - - Agge:

Sava de kap ?
Kan inte annat än "lida" eftersom man känner igen sig.
God Jul, önskar jag och Anna dig.

#6 - - Ylva Wallin:

gu så gott det ser ut.... fy f--an vad man blir avis......värme gotti gott..ylva*

#7 - - Anna:

fan vilken lyx-halso tid du har da???
va fna blir sa sjukt avunsjuk.. sjalv har jag nog den varsta julen nansin just nu :(

#8 - - angelica:

Härligt att du har det så bra!
GOD JUL - från Tannefors

#9 - - Tobi:

Tack allihopa och god jul tillbaka

Till top