Aguson-tävlingen avgjord!

Tävling / Permalink / 4

Aguson-tävlingen avgjord!

Tävlingen om biljetter till Agusons släppfest på L´orient på onsdag (28/2) är avgjord.

Det blev bara fyra vinnare istället för fem, men ni var ju ändå så dåliga på att skicka in svar. Finns två sätt att tolka det på. Antingen vill ingen se Aguson eller också har alla redan biljett.
Fyra vinnare är hur som helst korade. Dom är:

1. Anna G (vilken skräll...)

2. Carro

3. Lisa K (skrällvarning där med...)

4. Thomas

Jag kommer att finnas på L´Orient från cirka klockan 20.  Ring eller messa mig på 070-3636521 så ses vi vid dörrn. Skulle ni vinnare inte ha möjlighet att gå är det bra om ni säger till, så kan jag ge biljetterna till någon annan.

#1 - - Lisa:

Tack,tack och åter tack! Varför så snäll helt plötsligt? Har du varit otrogen ? (nu igen)

#2 - - Tobi:

Älskling, jag kan förklara! Det är inte som du tror...

#3 - - Lisa:

Tror jag det. Men om du skickar blommor också så får du sparken.

#4 - - Thomas:

Asschysst!

Till top