Tjejlistan 40+

Dejting / Permalink / 15
Här är de hetaste brudarna över 40 just nu:

1. Britt Ljunggren
2. Åsa Christoffersson
3. C.S.
4. Morsan Ivarsson
5. Hon på La Louise
6. Petras syrra
7. Carita Bügh,
8. Kikki på Misoui
9. Beryl Walter
10. Anna G

Bubblare: Lisas moster Nilla, Hon på Hårtorget, Kimmen
#1 - - Petra:

Du är rolig...skratt

#2 - - Tobi:

Det är du - Anna Gunnarsson!

#3 - - Anonym:

vem är Anna G?

#4 - - Anna:

MEN jag är ju inte över 40?
inte ens nära :O

#5 - - Tobi:

Jaså...ja, då har det blivit nåt fel. Är du SÄKER på att du inte är över 40?

#6 - - Tobi:

För övrigt kommer visst kommentarerna i fel ordning...

#7 - - Tobi:

Jag tror ändå du är 40, vad du än säger...

#8 - - Anna:

hha.. sist jag kolla va jag inte 40.. jag kanske hoppa över sådör 20 år av mitt liv o fyllde 40 direkt :O

#9 - - Lisa:

Anna! Bry dig inte om tobis fåniga listor. Vad han egentligen vill säga är att han själv rent utvecklingsmässigt befinner sig i lekisstadiet.Ses vi på onsdag?

#10 - - Tobi:

Vafan Lisa...kör du "If you can´t beat them, join them"-taktiken nu?

#11 - - Anna:

haha de e klart :D
Tobbe, Lisa har ju visat sig vara mycket mer trevlig än du :P

#12 - - Tobi:

Har ni gaddat ihop er mot mig nu?

#13 - - Anna:

japp de kan du ge dig på :P

#14 - - Lisa:

Så är det. Jag tänker adoptera Anna nu, och ge henne lite goda råd och tips på hur man undviker lägereldsgitarrister och strandraggare...

#15 - - Tobi:

Det här börjar bli jävligt sjukt...

Till top