Kill-listan

Dejting / Permalink / 7
Ni har väntat, här är den - Kill-listan!

1. Kimmen
2. Nikke Sixx
3. Wester
4. Palmér
5. Patte P
6. Glassens brorsa
7. Glassens halvbror
8. Zälle
9. Lemmy
10. Walter


Bubblare: Magnus S, Magnus A, Magnus F

Inte ens nära: TBG, Roy Star, Håkan D

Portad från Kill-listan: Jerry Prütz
#1 - - Anonym:

Vart é Jimmy Uller?

#2 - - Niklas:

Jo jag tackar, jag är före brorsan. Lysande!!!

#3 - - Tobi:

Han är också bubblare...

#4 - - fire:

Prütz ska vara etta

#5 - - Nicke Sixx:

Vad är detta? Vad har jag gjort? Och framförallt: Vem faan är Kimmen???

#6 - - Tobi:

Kimmen alias Kim alias Kisse jobbar på Musikbörsen, har ett hårsvall som inte är av denna värld och spelar trummor i Torbjörn & Nykomlingarna. Och så har han en jävligt snygg tjej!

#7 - - Nicke Sixx:

Ok, jag böjer mig, erkänner mig besegrad. Där snackar vi ju kille med stor(t) K!! 2:a är ju inte så illa ändå..

Till top