Wokhörnan?

På gång / Permalink / 9
Det har kommit önskemål om after work på Wokhörnan idag vid femtiden. Nån som är på?
#1 - - Anonym:

jag hade varit på OM jag bott där du bor ;)

#2 - - Markus Stöld:

Jag vet inte riktigt, jag tror jag är på kanske. Eller inte, men förmodligen. Typ. Kanske.

#3 - - Tobi:

Jo, du är på. Det är iaf jag, Nygge och Marina. Marina kommer 17.05:30. Jag kommer 17.05:00

#4 - - Niklas:

Jag har redan varit där. Åt en fantastisk lunch där. Makalöst god till och med.

Men ingen kvällsaktivitet för mig.

#5 - - Tobi:

Det var det jag visste - du pallar inte trycket!

#6 - - zelle:

Hade tänkt att gå dit, men tyvärr har jag blivet sjuk. Konstigt att sjukdomar inträffar till helgen, varför i helv... kan dom inte komma när det är grå vardag så att man missar arbetstid istället för fritid?

#7 - - Markus Stöld:

Vilken A-kväll på Wokhörnan som gick via Bishop Arms vidare till Platens.

Platens fredagar. Gratis inträde och 100% Hip-Hopfritt.

Klockrent.

Stabilt.

Som fan.

#8 - - Tobi:

Hörru du Markus Stöld - nu får du ge dig! Varför låtsas du alltid ha varit med när alla vet att du inte var det? Dom som var på Wokhörnan var jag, Marina, Mange S, Nina, Bettlarna, Yngve, Martin och Nyktes brorsa.
Och vi hade skitkul!

#9 - - Tobi:

Sanna var också med förresten.

Till top