Drar till Västervik några dar

På gång / Permalink / 6
Vilken bränna!
Sån här schysst bränna fick jag förra året under Visfestivalen. Tänkte jag skulle skaffa en lika schysst cancerpanna i år, men det lär nog bli svårt.
Drar i alla fall torsdag morgon och kommer hem på söndag. Ska in i ruinen på torsdagen trots det ospännande, för att inte säga usla, programmet.
Skrev en grej om det här: http://tobi.blogg.se/2007/march/forsta-artisterna-klara-till-vastervik.html

Kommer dock sakna Åkrans bullriga skratt och aldrig sinande svada. Känns konstigt att han inte kommer att finnas med där nere något mera.
Kingen
#1 - - sofie:

var med och rösta om godaste sommarglassen på min blogg! ha det bra:)

#2 - - Josefine:

Hejsan. Har nyligen skapat en ny blogg och det skulle vara jättekul om du kikade in och lämnade en kommentar eller två. mvh Josefine

#3 - - Mimi:

Solskyddsfaktor på näsan rekommenderar jag :-)

#4 - - Jerry:

Jag visste väl att du var transa och i porrbranschen
kolla länken och lite längre ner på sidan:-)
http://www.cumonherface.com/tours/index.php?

#5 - - Anna:

vilken mail adress ska ja ha på resedagboken till dej??

#6 - - Tobi:

[email protected]

Till top