Anttila på hörnan ikväll

Tobi talar / Permalink / 2
Sörping på dan, sen kom Bill hit på kvällen och drack upp mina folköl och mitt vin. Han föll hejdlöst för The Mo, snyftade till Eldkvarn, dissade nya Space Age Baby Jane, utnämnde TPD:s "Oh, Susie" till världens bästa cover, åt upp min mat och beklagade sig rent allmänt.
Ulfsbo och Vickan dök upp på en liten rackare och Ulfsbo avslöjade vem som är världens sämsta fotbollsspelare (ledtråd: han kommer från Grebo och har en svinsnygg syrra).
Fråga: när kommer smaksatt "Klick"?
Anttila på hörnan ikväll
Ikväll blir det att ta en sväng till Tages Hörna och kolla in Anttila. Tydligen ska jag även presentera årets Nykvarnsband strax innan.
#1 - - Anna:

haha ? jasså? är han såå dålig??
hum ja är för liten för att ens komma ihåg när han spela :O hahaha

#2 - - Tobi:

Jag har inte sett honom lira själv, men enligt ryktet ska han vara riktigt kass. Ja, till och med "sämst i världen" och det säger ju inte lite.

Till top