Efterlysning!

Tobi talar / Permalink / 5
Hallå, hallå - bloggen anropar försvunnen TKK!
Dessa personer måste omedelbart skriva en kommentar så vi vet att ni lever:

1. Vickan
2. Nicke Sixx
3. Kalm
4. Mart
5. Ulrik Svedin
6. Gabriella Sköld
7. Pelle Joelsson
#1 - - mart:

jag lever. fast jag har bara kunnat fa i mig bananshakes och ol i nagra dagar. inte hungrig alls.

#2 - - Pelle Joelsson:

I´m still going strong!

Hade faktiskt dissat din blogg under ett par månaders tid. Efter att av misstag:-) gått in på sidan så har jag återupptäckt dess oerhörda charm.

Nu försöker jag titta in här någon gång per vecka.

Lovar att försöka kommentera inläggen mer framöver.

ps Vad är TKK förkortning på? (förmodligen något självklart men jag orkar inte tänka just nu. ds

#3 - - Tobi:

Eftersom detta är en familje-blogg kan jag inte avslöja vad TKK står för. (Ledtråd - fråga Thorin)

#4 - - rodper:

Såg en skymt av Nicke Sixx i tisdags viftandes sin besträngade träplanka, så honom finns det liv i.

#5 - - Nicke Sixx:

Jo´rå, nog lever man alltid.
Ligger för tillfället i hårdträning med min son. Tycker att det börjar va dags grabben att lära sig headbanga! Jag menar, han är ju ändå ett halvår!
Och sen har man ju lite o ta hand om efter SGG..
Men jag kollar allt av bloggen med jämna mellanrum.

Till top