Kill-listan

Tobi talar / Permalink / 14

Ni har tjatat och längtat (speciellt Jerry, Niklas och Peter Trygg), och här är den - kill-listan!

1. Zälle
2. Aguson
3. Mattias Persson
4. Tobbe Leffler
5. Niklas Palmér
6. Jerry Prytz
7. Kimmens hår
8. Rosén
9. Göteborgs-Ronka
10. Dragspels-Henka

Bubblare: Morifade-Matte, Mantel-Alex, Mange Sköld, Bill, Kräkset

Inte ens nära: Peter Trygg

#1 - - Maja:

Konstig smak du har.
Ingen vidare kill-lista det där.
(nr 2 och nr 10 är värda en plats. Ok; nr 4 för sin charm och godhet. Men resten....? )

#2 - - Maja igen.:

1:an är förstås en värdig vinnare när jag tittat närmare och förstår vem du menar...

#3 - - Marina:

Du som jag har gjort ett klokt val! Ni har ju levt sida vid sida med varandra, så om nån vet vilken hyvens kille han är så är det du. (även om jag skulle vilja ta åt mig lite av äran) Men jag måste undra en fråga... Sköld som bubblare? Borde vara i toppen!!

#4 - - Tobi:

Hade han haft Paul Stanley-gadd på ryggen istället för fjanten Jenne hade han varit etta.

#5 - - Niklas:

Ja, jag är med....YES!!! Fast inte en enda kommentar att jag är med noteras. Nåja, jag är nöjd i alla fall :-)

Oavsett vilka meriter det är som gör att jag fått vara med...

#6 - - Zälle:

Jag är djupt hedrad! Brukar alltid hamna sist på alla listor, framför allt dom som går i bokstavsordning.

#7 - - Prütz:

Klart mn é stolt men jag stavar PRÜTZ och inte PRYTZ...och man är väl en klättrare hoppas jag å ser fram mot första platsen...

#8 - - Tobi:

Det finns en Jerry PRYTZ i Alingsås - det var han jag menade

#9 - - Nhä...:

tror jag INTE

#10 - - aguson:

Säger som Alshammar. Aldrig mera tvåa...

#11 - - Dampsköldpaddan med guldfisk minne/Lisa:

Nähä, du, sweetie! Aguson ska vara etta, solklart. Både snygg,trevlig, intelligent, en lysande musiker, har en mycket vacker och begåvad fru/flickvän samt en helt underbar liten dotter. En del har liksom lyckats här i livet. Vad har du själv hunnit med i ditt liv? Om du nu kan försöka vara lite objektiv i din egen kontext för en gångs skull.

#12 - - Tobbe Terror:

Nä, Jerry ska vara etta...

#13 - - Tobi:

Jerry: Lägg av, jag vet att det är du som är Tobbe Terror...

#14 - - KimJ:

Utmanar dig med en lista! Kolla in på min blogg. Kram KimJ

Till top