Nu ryker Skölds rygg-tatuering!

Tobi talar / Permalink / 4
Nu ryker Sk?lds rygg-tatuering!

Tyvärr Mange Sköld - men nu kommer jag förstöra din dag.

Gene Simmons har intervjuats av Allhiphop.com och pratar hiphopens framtid!
Läs själv: http://www.allhiphop.com/features/?ID=1742

Jenne avslöjar på flera sätt vilken nolla han är, bland annat detta svar på en fråga om hitlåtar:
Gene Simmons: "Hits" is a loser's game, small people think about hits. It's all about licensing and merchandising.
#1 - - Gerry Simmons:

Gene rules, så är det bara - men jag är längre än honom. han är 188 och jag är 193...ha!

#2 - - Tobi:

Tyvärr Gerry Prütz - Jenne är en nolla. Det har tom Sköld (som har en ryggtavla med honom) tvingats erkänna. Du minns väl det där forum-inlägget jag publicerade här?
Att Jenne hyllar mammon är visserligen inget nytt, han måste vara den pengakåtaste gubben inom showbiz. Men nu säger han att hitlåtar är ute...kan det bero på att han aldrig skrivit nån själv? Inte ens sitt eget paradnummer "God of thunder". Den - och alla andra av KISS´ bra låtar har ju Pålle gjort. Det är ju Pålle som är geniet. Tom Peter Criss är en vassare låtskrivare än Jenne.

#3 - - Förstå sig på!:

Jerry= Gene Simmons kanske!? De är lite lika!

#4 - - J:

Ace är kungen , ja - efter Peter Trygg då:-)

Förstå sig på! Jag är längre..och yngre

Till top