Är ni AW eller PÅ?

På gång / Permalink / 6
Är ni AW eller PÅ?

Imorrn är det ju fredag och det brukar betyda After Work. Jag vet att Nygge var lite sugen och även Sköld och Willy & Joel - så det är väl bara att dra ihop en AW va?
Dessvärre ska det tydligen bli rätt kasst väder imorrn så det blir nog inget Alanya utan Wokhörnan igen. Fast Joelsson hade inte riktigt hunnit förhandla till det där special-priset  så det kanske inte gör så mycket.

Vad säger vi om tiden? 17.00 - passar det?
#1 - - Mange Sköld:

Jag är på.

#2 - - Bill:

Tänkte bara säga att jag blir lite sen på lördag, kommer kring 15-15.30.

#3 - - Patte:

Jag är på om det kommer några läckra blondiner.Eller en machokille med mycket hår på arslet!

#4 - - Marina:

Patte: Jag är brunett men med mycket hår på arslet! Duger det? Om inte kanske det väger upp att Sköld kommer, han är ju blondin, håret på arslet kan jag dock inte svara för.

#5 - - Marina:

Jag och min sambo har en förmåga att skriva samma saker fler gånger för att va på den säkra sidan....

#6 - - Patte:

Det duger efer lite alkohol,kl17 är lite tidigt.Marina jag är likadan,när det inte syns eferåt det man skrivit blir man ju osäker på om det kommer att synnas så man skriver igen.(systemet suger)!

Till top