Hmmm...vad har jag nu lovat...

Tobi talar / Permalink / 12
Hmmm...vad har jag nu lovat...
Igår var vi först på Pub Grebo och lyssnade på Hold your horses, sen blev det 55:an och där träffade jag ett lesbiskt par där jag känner den ena tjejen (det var faktiskt jag som fick henne att bli lesbisk).

Nu bar det sig inte bättre än att jag, efter några öl, råkade lova att jag skulle bli deras spermadonator.
Mina krav var tre:
1. Det var den ljusa (och i mitt tycke väldigt snygga) tjejen som skulle bli mamma.
2. Det skulle ske på "naturlig väg", så att säga...
3. Hon var tvungen att låtsas njuta under akten


Nu undrar jag: var det ett överilat beslut att bli spermadonator åt ett lesbiskt par? Vad tycker ni?
#1 - - Anonym:

En pojkdröm, eller??

#2 - - rimås:

donator? låter mera som kommentaren ovan. Är en donator inte en person som runkar i ett provrör?.det du beskrev lät mest som om du själv önskar bli pappa utan att behöva ta konsekvensen av det!/PR

#3 - - Tobi:

jo, det är ju alltså jag och den snygga lebben som ska ha barnet, sen får den andra tjejen bli extramamma.

#4 - - Anonym:

tror du barnet vill ha dig som pappa?

#5 - - Patte:

Nej för fan!Även om ni skriver något kontrakt att du slipper ansvar och finansiering är du alltid juridiskt körd.Tar det slut mellan dem kan hon kräva dig på "ballskatt" tills barnet blir 18år.

#6 - - Patte:

Nej för fan!Även om ni skriver något kontrakt om att du blir befriad från ansvar och finansiering.Tar det slut mellan dem kan hon kräva dig på "ballskatt" tills barnet blir 18år.Juridskt är du alltid körd.

#7 - - J:

Låter lite desperat, så ful är du faktiskt inte....

#8 - - Anna:

lyckat att du fått den ena att bli lesbisk :O
ädelt av dej att "hjälpa" dem ´.. hahahahhahahaa

#9 - - Maja:

Om detta är ett seriöst beslut så tycker jag att det är det finaste du någonsin kan och kommer göra.
Men det kanske bara är jag som ickefobiker och i 'branchen' som håller med. De andra verkar inte förstå din seriösa sida. Eller så är det jag som inte förstår ironi!

#10 - - Tobi:

Det är ingen ironi. Vi pratade om det i lördags också. Men jag har vissa tveksamheter och det är väl inte så konstigt.

#11 - - Lisa:

Så fint av dig att erbjuda din hjälp men varför är det du som har krav på dem? Och har de gått med på dina orimliga krav? Sen undrar jag slutligen, skulle du ställa samma krav på ett heterosexuellt par i samma situation?

#12 - - Chocolate:

Låter bra, bara att trycka in...

Till top