#1 - - Moorifäjd-Matte:

Vart köper man biljetter?

#2 - - Tobi:

Det är ju gratis inträde, det står längst ner.

#3 - - Gobo:

Hmm man kanske skulle sy sig en mantel och dyka upp?!

#4 - - Bunnar Freaklund:

Ja, jag kommer. I mantel och spandex

#5 - - alexander lindebring:

vart i maspelösa kommer detta äga rum??
maila gärna mer info låter jätte intressant och spännande!
tack på förhand / mvh !alex the cape!

#6 - - Kim Caesar:

OMG! låter hur tarmvridande som helst! bor själv i maspelösa, eller lite utanför om man ska vara ärlig i ett litet buskage byggt av hönsskit och räv galla.
Vilken tur att Dj mandrake ställer upp o spelar alla mina favvoartister som ja själv har här hemma på 8 spårs-kassetter.
Weii kommer bli väldans kul detta. *längtar*
Kim "The Almighty cape"

#7 - - lars åhlin:

FAN VA FETT AZZ! bor också i maspet. äger fett mycket asså! hoppas vi kommer få en fin kväll tillsammans med
alla capes och trevliga artister!! min personliga favorit (mantel kvinnan) är jag lite besviken att ni inte fått med:( annars
tror jag alla är super trevliga och jätte fina
!!Larsa the one and only Cape Master!!
Längtar masssssvis:)

Till top