rapport 04.56

Tobi talar / Permalink / 8
Erik hälsar från Irland. Patriotelsson har precis fått tillbaka sin mobil. Zeijlon spelar sin nya låt (45 verser) för Joelsson. Lizette har tuppkam. Axewitch suger. AG dissar mig.
#1 - - J:

tråkigt...

#2 - - Anonym:

jag dissar dej??
ja svara inte på ett sms :O

#3 - - Tobi:

Hela fredagen var väl en enda lång diss...

#4 - - J:

den kärleken, den kärlekn...Bli gay, det är det som återstår :-)

#5 - - Tobi:

Ja, funkar det inte med AG så blir jag det.

#6 - - Marina:

Nämen! Lizette är en av mina otroligt goa och söta systrar som jag är väldigt rädd om. Och hon blev superfin i sin nya frilla!! Tål att tilläggas att jag försökte sova vid den här tiden... Fick sedan gå upp för det var omöjligt :-)

#7 - - Marina:

vart tog min kommentar vägen??

#8 - - Marina:

Va inget, ja måste va packad....

Till top