SGC - dundersuccé

Tobi talar / Permalink / 8
SGC1

Första laddningen öl tog slut redan vid 21. Vi tryckte in 50% mer folk än vi egentligen fick. Alla banden levererade. Manteln var på. Ekonomin gick ihop. Och så var det svinskoj!

Sköna Gröna Cloetta måste beskrivas som en praktsuccé, eller hur?

Mer bilder kommer framöver, just nu har jag lite bråttom (läs två inlägg ner så får ni veta varför).

Kvarglömt: Sakerna på bilden glömdes kvar i Cloetta Center. Ett svart axelband, en kort, blå sladd och ett par brallor. Finns hos mig.
#1 - - zelle:

Tack för ett A arrengemang. Det var mycket lyckat. Roligt som f:n.

#2 - - zelle:

Tack för ett A arrengemang. Det var mycket lyckat. Roligt som f:n.

#3 - - zelle:

Tack för ett A arrengemang! Det var lyckat och roligt som f:n!

#4 - - Anna:

hur glömmer man sina byxor??

#5 - - kräks:

Håller med Zelle. Alla tre gånger.

#6 - - Ludvig:

Hallå!
TAck för igår....sjukt roligt!
skickar med en länk till film från i fredags!!!
http://www.youtube.com/watch?v=iF90XB4ZneA
ha det fint!

#7 - - Marina:

Hej hallå!!! Hur bra som helst i fredags. Mycket trevligt folk (och personal) Var nöjd från att jag klev in tills jag ragglade ut!!!

#8 - - Irina:

Tja tobbe, Det är mina byxor , glömde packa ner dem i väskan mellan dem korta ombyten :O

Till top