Taco hej!

Tobi talar / Permalink / 6
ferre
Efter 55:an blev det taco-kväll hos Ph & J.

VECKANS PIZZA
spya
Och på vägen hem höll jag på att trampa i den här jätte-pizzan. Är nog fan den värsta spya jag sett.
Dom enda spyor som kan mäta sig med den är nog när Nicko kräktes spagetti under mitt köksbord i Grebo eller när Kalle Kuuk spydde i taket (!).
Eller är det nån läsare där ute som har någon värre spya att berätta om?
#1 - - Mart:

på en artonårsfest var det en kille som kräktes hela pommes frites.

Annars är de värsta spyorna jag vet de fekala (alltså de som innehåller bajs).

#2 - - Gobo:

Haha tyvärr är det inte jag som lagt denna Quattro! Riktigt skicklig vomerare!

#3 - - Kalle Kräks:

Om vi hittar den skyldige tänker jag, utan att ställa till en scen, frivilligt lämna över vandringspokalen.

#4 - - Anonym:

Jag vet att det förekommit en större. Lagd av Daniel Wressle precis utan för Björertz i Grebo. Många år sedan och tyvärr finns inga bilder på den

#5 - - Christoffer Barre:

Stämmer bra det. Jag, Daniel och Erik Holmqvist festade till det och Daniel la av största spya jag någonsin sett utanför Björertz. Skulle tippa på att den var i samma kaliber som denna. Fast inte så utspridd.

#6 - - Daniel Wressle:

Min spya utanför Björertz var definitivt större. Som Barre säger var den inte lika utspridd utan solid och jag skulle estimera a tt den var ungefär 1.5x gånger så stor, om man alltså först tänker sig spyan på denna bild komprimerad till en enhet. Jag minns att jag själv var förvånad över hur stor den var.

Till top