Thank God it´s Friday!

På gång / Permalink / 6
AW p? Wokis

Dags för after work igen!!!
Det har varit lite dåligt med det på sistone. Tidigt blir det också, redan klockan 16 är jag, Jossi, Martin & Vickan på plats på Wokhörnan.. Vi satsar på en tolvtimmarsfylla som avslutas på L´Orient till Mantel-Alex gubbrockband La Flöör Fattarru. Eller inte. Det märks.
Egentligen var ju Alanya tänkt att ta över som AW-plejs men vädret är ju rätt kass, så det sprack. Blir alltså Wokis igen...men det är metal det också.
#1 - - Markus Stöld:

Jag är avis.

#2 - - Niklas:

ÄR det inte lite tunt med hår där längst upp???

#3 - - Minge:

Vilken brutal Orre!!!

#4 - - Tobi:

1. Minge: Jag vet att det är du - Sköld.
2. Jag kör i alla fall inte med toupé som vissa andra...host....palmér...
3. Håret är blött därför ser det lite märkligt ut. Alla som misstänker en orre är välkomna att komma och inspektera live.
4. Det är två år sedan kortet togs och det har vuxit igen sen dess.

#5 - - J Holms:

FY FAN DU ÄR PÅ GOD VÄG ATT BLI FLINT, JÄVLA REPORTER ASSHOLE.
HEHEHE
ÄR DET BRYLKRÄM ELLER VAX SÅ ÄR DU GAY SÅ JAG ANTAR ATT DU FÖREDRAR ATT VA FLINT DITT ASSHOLE

#6 - - Niklas:

Underbart. Hahahahahaha...va roligt detta var :-)

Till top