#1 - - manager till Folke:

Folke jobbar faktiskt just för tillfället med en ny hit. Tyvärr tar det lite tid då minnet sviker honom ibland. Men förhoppningsvis så ska den snart vara färdig. Han har även planer på att spela i den nya hiten och fjolårets hit "Visst var det bättre förr" med PRO kören. Tyvärr blandade han ihop PRO med PLO och måste just nu leva under skyddat identitet. Men det går att kontakta honom genom mig. Tyvärr måste jag efter PLO historian vara anonym, så det lättaste sättet att få kontakt med honom är väl genom denna blogg.

#2 - - Folke L:

Va!!! Va gör min rullator på bilden?!! Det finns ingen respekt nu för tiden, hänga ut min rullator på det sättet.
Va?! Hallå!!!
Varförför svarar du inte?!! Vad är det här för dålig telefån?!!
De va bättre förr... då skickade man brev!

#3 - - Mart:

Jag såg Folke full på Liljeholmstorget igår. Han hängde med de andra Liljeholmsalkisarna.. Och jag undrade faktiskt var han hade gjort av rollatorn...

Till top