Äntligen fredag

Tobi talar / Permalink / 5

Gick ju givetvis åt helvete.
Hade tänkt mig en stilla kväll i hemmets lugna vrå. Skulle bara göra det där jobbet vid 15.30 och sen hem till soffan igen. Men så blev jag bjuden på en stor stark och en Mintu Black och sen var det kört.
Tog ett glas vin och en tapastallrik på Sangria. Fortsatte till Wokhörnan för en öl och lite mer mat. När inte maten kommit efter en och en halv timme, trots flera tillsägningar,  gick vi (och sket i att betala ölen) och hamnade istället på Royal Arms och tog en öl och åt fish and chips. Sen blev det ytterligare en bira på Hamlet innan jag gick hem.
Imorrn blir det Stockholm.
#1 - - mart:

och jag är ledig. Vart ska vi ses?

#2 - - Markus Stöld:

Wokis har alltså gjort sitt?

#3 - - Niklas:

visst känns det som om Wokis sjunger på sista versen. Tråkigt nog.

#4 - - Tobi:

Ja, servicenivån har ju alltid varit skrämmande låg på Wokis. Hitills har det vägts upp av inredning och ölpris, men frågan är om inte stället som sagt gjort sitt. 10 gäster i lokalen, ändå tar det tre tillsägningar och en halvtimme att få en stor stark och sen ytterligare en timme att få ett sketet grillspett med pommes. Eller det vet jag ju inte förresten, för då hade ju vi redan gått. Så maten kom kanske aldrig?

#5 - - Tobi:

Glömde säga att det var MINST tre pers som jobbade. Två i köket och en i baren/kassan.

Till top