En kille i min stil

Tobi talar / Permalink / 3

I dagens Corren stod att läsa följande:
"Den 24-årige mannen ringde SOS och påstod att han under pistolhot höll en familj i Ljungsbro som gisslan. Efter att fyra polispatruller larmats till platsen visade det sig att 24-åringen hittat på allting."

Inget märkvärdigt med det. Men hela artikeln slutar med raden:
"24-åringen hade under den aktuella dagen druckit 30 folköl. "

Alla som genom åren följt min tradition att på Påskafton försöka få i mig en platta folköl vet att det inte är det lättaste, jag har bara fått i mig 23 stycken. Och då var jag dyngad. Och proppmätt.
Och den här killen klarade alltså 7 till - imponerande!
#1 - - Niklas:

Åhhh...jag vill vara med nästa påskafton. Glöm inte det!!! Känns som en klockren utmaning för mig.

#2 - - Tobi:

Eftersom det är första gången för dig får du börja med lättöl

#3 - - Niklas:

NOooooooo!!!!

Till top