EXTRA!! Lehman avslöjar EXTRA!!!

Min kollega på denna blogg / Permalink / 2
image1491
Skandal-extra med Lehman!!!

Vill man veta nåt är det Lehman man ska prata med. Här avslöjar han några skandaler:

Gunde Svan tog Billans oskuld.
- Det vet ju alla!

Ingvar Oldsberg har en älskarinna i Malmslätt
- Det är därför han är i Linköping så ofta.

Olle Waller hänger med MC-knuttar på Roskildefestivalen
- Jag såg honom med egna ögon i somras

Ett par från Grebo (vi kan kalla dom Å&N) ska vara med i TV 3:s "Lyxfällan".
- Dom har förköpt sig så det står härliga till. (Här förtydligar Lemmy för att undvika missförstånd att det handlar om ett par som bor mitt INNE I samhället).

Silvia har en affär med Tomas Ledin
- När han sjöng "En del av mitt hjärta ska alltid slå för dig" på ett tv-framträdande gav han henne en het blick som inte kan misstolkas
#1 - - Calle:

Skandal-extra med Lehman!!!

Ähh, jag som trodde att det handlade om att han inte hade skottat framför egen dörr...

#2 - - Lasse:

Det har han väl aldrig gjort...

Till top