Fredagkväll i Tannefors

Tobi talar / Permalink / 8
Så jävla gööööötttttt!!!!
Sa ju det! Att jag skulle bada och läsa Sonic.
Fick samtidigt en rolig idé. Jag inbjuder härmed till fest i mitt badrum nästa fredag. Tre platser finns att slåss om, en till i badkaret, en som får sitta på toan och en som får stå. Sen är det fullt. Eller förresten, det kanske får plats en eller två till på badkarskanten om ni inte är för feta. Feferoni och en weissbier ingår, badrock får tas med själv. Rökning sker i fönstret.
#1 - - Sofia:

Man lär väl få plats iaf tre styckna i badkaret? Jag är sugen på badrocken så.. i'll be there. ciao.

#2 - - Tobi:

Mitt badkar är JÄVLIGT litet. Det är trångt för EN person. Två är nog max. Kommer du ner från Dalarna lovar jag dig en plats i badkaret.

#3 - - Anonym:

Hehe :)

#4 - - Anonym:

Hoppas jag får plats iaf. hehe

#5 - - Tobi:

Den sista kommentaren var från Yohanna, om ni undrar.

#6 - - Yohanna:

Precis, den var från mig. Hoppas jag då får en plats.

#7 - - Calle:

Kom ihåg en gång på Snickaregatan när jag hittade min vän i badkaret med kräftor. Han påstod att han lärde dem att simma.
- Jag frågade varför de var så röda?
- Ähh, de håller andan nu.......

www.youtube.com/v/FYcqGWajKCQ

#8 - - Tobias:

nice bild ; D

Till top