Lunchrapport

Dejting / Permalink / 4
image592
Här hade man planerat allt så bra. Lunchdejt i Belvederen, med den smarriga potatisgratängen, och kolla utsikten i kikarna, romantiskt och passionerat. Men nähä...då hade dom stängt för säsongen. Öppnar i april igen.
Eftersom jag inte hade någon b-plan stod jag där helt handfallen. Till slut fick jag ur mig att jag tyckte vi skulle gå till McDonalds eftersom det var närmast. Då fick min dejt nog och gick hem. "Du behöver inte ringa mig, jag ringer dig", sa hon och drog.

PS: Det blev en Big Mac & Co för min del.
#1 - - Nina:

Men varför tog du inte din dejt till http://www.tropikhuset.nu/, den mysiga restaurangen i Trädgårdsföreningen! Förstår din dejt.. Mc Donalds??

#2 - - Marina:

Men, vad nu är detta sant? Du ser allt gick bra tills du rakade av dig mustachen.

#3 - - Markus Stöld:

Vadå "stängt för säsongen"!?!?! Jag har käkat där varje vinter i fem år men nu måste jag tydligen omlokalisera mina romantiska "dagens rätt".

#4 - - Jerry:

Va fan, dejta du en flata eller sosse - eller båda?

Till top