Pub Grebo som sagt

Konsert / Permalink / 6

Zellebelle
Var ute på Pub Grebo ikväll. Trevligt som vanligt. Zeijlon spelade och öppnade med 45-versarn och körde sen hela hitparaden.

image1420
Här ser vi bland annat Zelles föräldrar, Skäggtotten(!) och hela klanen Görefelt.
image1421
I publiken fanns även Marina, Nygge, Nicke Sixx mfl.

#1 - - Niklas:

Om man bara tittar på bilderna så verkar det ju inte vara så där jättekul på pub Grebo. Jag kan självklart ha fel...men ändå.

#2 - - Tobi:

Ja, du har fel. På bilderna pågår ett uppträdande och publiken lyssnar koncentrerat (varje artists dröm!). I pauserna pratar vi med varandra, dock inte under spelningen på grund av respekt för och intresse av artisten. Något man borde ta efter på många håll.

#3 - - Marina:

Vilken spelning! Temat för kvällen (som först inte var nåt tema men som blev ett tema efter Perssons förslag) löd: Låtar som jag inte spelar så ofta...ute. kul tycker jag att få höra låtar som sotarevisa, Orkanens öga, allas vår Cecillia m.m. 45 versarn gick som smort, utan att titta på fusklappen en eloge för det! Fredrik Zeijlon är BÄST!! Och säg inte att jag är förblindad av kärlekens sötma för det är jag inte... eller jo men, äh va fan.

#4 - - Tobi:

Nä, han är fan bäst.

#5 - - PR:

Kanon

#6 - - Niklas:

Inte övertygad. Inte det minsta! Det SER faan i mig skittrist ut.

Till top