Kill-listan!

Dejting / Permalink / 5
Japp, den famösa Kill-listan är tillbaka.
ETTA!
1. Zelle - en trevlig tjomme som skriver bra låtar, kan skiva cognacsmedwurst som ingen annan och som aldrig säger nej till en liten rackabajsare.
2. Ricke P + Patte P
4. Persson
5. Jerry Prütz
6. Leffler
7. Mantel-Alex
8. Magnus Jönsson
9. Mange Sköld
10. Mangan Andersson

Bubblare: Joelsson, Aguson, Nicke Sixx, David Drejstam, Marcus Nyenger, Ulfsbo, Sop-Johan, Håkan Maas, Dick Dangerous, Pierre Borell & Glassens Brorsa.
#1 - - zelle:

Jag är djupt hedrad. Vad jag vill minnas är det andra gången jag toppar kill-listan. Vilken toppenkille jag är!
Tack, tack.
Men har den där fotografen varit framme och manipulerat bilden igen? Det där är inte min haka.

#2 - - Tobi:

Dina HAKOR heter det.

#3 - - GB:

Jag bubblare!? Äntligen!

#4 - - Jerry:

Yeah! Jag ligger före både Leffan och Mantel - Alex. Vart ska detta sluta?

#5 - - Marina:

Vilken man jag har och han är bara min! Kom ihåg det ni alla flickor och pojkar som trånar efter honom.

Till top