Pur pop i mitt öra

kultur / Permalink / 2
image1238
Foto: Jesper Frisk

WOW!
Lyssnar just nu på Sambassadeurs nya singel "Subtle Changes". SÅ JÄVLA BRA!
Bandets pop har blivit större och luftigare men behåller gruppens melodikänsla och mjuka sångstil. Sambassadeur bekräftar också den tes om dagens popmusik som jag driver i min musikkrönika i nästa Nolltretton/ Nollelva (kommer 21 september). Håll utkik efter den.
Tills dess, lyssna på singeln: www.myspace.com/sambassadeurtheband
#1 - - Sabina:

Tobi..Jag såg inte ditt inlägg förens nu och jag antar att du redan varit här på ön? Tänkte bara kolla ifall du inte hade det och ville veta om boende? Själv så har jag börjat skriva på blggen igen efter lite semester.. Allt bra annars? Kram

#2 - - Tobi:

Hej! Allt är bra. Jag svarar på din blogg.

Till top