TS-statistik

Tobi talar / Permalink / 6
Undrar ni hur många som egentligen läser den här bloggen?
Efter en sommar där siffrorna gick ner till ca 300 unika besökare per dag är bloggen sedan en tid åter tillbaka på vårens siffror kring 500-strecket. Idag var det tex 531 unika besökare.
Riktigt bra, tycker jag. Vad tycker ni?
#1 - - Gobo:

Ruggigt!
Hur många ipadresser har du som du själv är inne på din blogg med? :P hahaha
Snart är det alternativ T-forcedag eller?!

#2 - - Elin:

Själv ä man glad om d kommer över 40..=) Men sen ä man ju ganska dålig på stt uppdatera bloggen! Hörde nått om en vintrig motsvarighet till Sköna gröna??

#3 - - Tobi:

Jaha, är det Linda Göööööttth! som har skvallrat? Vem vet - inte du, vem vet - inte ja...jo, jag.

#4 - - Snökalven:

Shit, det är ju mycket ju! Tannefors största blogg? Har en bit kvar, jag...

#5 - - Markus Stöld:

Bara det inte blir 1:a december.
Då ska jag:
09.40-11.00 Innebandy Korpen
15-18 LHC i Cloetta Center
20-24 Jonas Gardell på Konsert & Kongress
Min kalender är offentlig (även ofantelig) som vanligt...

#6 - - Niklas:

Imponerande. Och jag är en av dom!

Till top