Idag fick jag svar på en förfrågan

Tobi talar / Permalink / 4
Cal Gustf

Kungl. Slottet den 3 april 2008

Tobias Pettersson
Sköna Gröna Grebo


På uppdrag av Hans Majestät Konungens får jag tacka för e-brevet av den
14 mars 2008 med vänlig inbjudan till Konungen eller annan medlem av den Kungliga Familjen att inviga festivalen Sköna Gröna Grebo den 28 augusti 2008.

Kungafamiljen, som har tagit del av brevet, har bett mig meddela att De på grund av ett redan uppbokat program, tyvärr inte har någon möjlighet att komma till Grebo och inviga visfestivalen.


Med vänlig hälsning


Hans Norlén
Hovintendent

#1 - - Anonym:

Tja, det var väl nästan tur att de var upptagna. Hade varit lite synd om kungen invigt festivalen den 28 augusti.

#2 - - Tobi:

Jag vet. Men i min ansökan stod det 23:e

#3 - - Bertil Enstöring:

Om han kommit undrar om man hade fått se knugen skuk?

#4 - - Tobi:

Nej, men däremot Silvias Unge

Till top