Rösta fram Årets MILF

Tävling / Permalink / 29
Nu är det dags att rösta fram årets MILF. Det finns ju en massa snyggingar där ute men jag har varit stenhård och bara nominerat de allra hetaste. I den första deltävlingen kan du rösta på tjejerna nedan. OBS! Bara en går vidare till La Grande Finale!
BABE 1: Maja - gitarrspelande sånglärka
babe 1
BABE 2: Petra - dansar sig fram genom livet
babe 2
BABE 3: Åsa - mesta Grebo-bon genom tiderna
babe 3
BABE 4: Anna - vackrare för varje dag
image1817
#1 - - Jerry:

Petra, inget snack om saken...

#2 - - Lisa:

Jag röstar på Maja. För att hon är världens bästa tjej.

#3 - - Nollelva nr 2:

Jag röstar på Petra...världsklass helt enkelt!
..ojojoj...har du hennes nummer?

#4 - - mart:

Maja såklart!

#5 - - Anna Wiström:

Snygg bild..Hmmm, så man är en MILF..?
Jag röstar på Petra och mig själv..osvenskt va?!

#6 - - Lemmy:

Jag röstar på Åsa för hon har störst bröst

#7 - - Mikael:

petra

#8 - - Nina:

Du & Dina tävlingar =)
4 söta mammor du samlat, men röstar inte då jag inte vill "sätta på" ngn av dem.. =)
Samla 4 FILF istället så ska jag rösta.

#9 - - Tobi:

FILF kommer framöver...
Och vem vet Nina, du kanske är med i nästa deltävling...

#10 - - Nina:

Nja.. det tror jag inte.. o skulle jag rösta på ngn av de ovannämnda så vore det förståss syrran! =) Men känns lite lustigt at rösta på henne i just den kategorin *ha ha*
Men ser fram emot FILF tävlingen =)
Ha det gott, ses på söndag!

#11 - - Mia:

Anna såklart :-)

#12 - - Patte:

Svar till Lemmy.. inte stora nog för att vinna..tacka vet jag Lollo Ferrari och din mamma.

#13 - - Mange:

Anna såklart:P

#14 - - Johanna:

Hmm.. svårt! Alla lika fina men Anna får det bli.

#15 - - Kanebäck:

Åsa!!!

#16 - - Östros:

Petra såklart

#17 - - james bond:

Anna lätt sexig som bara den,,

#18 - - Loppan:

Det är ju givet... Anna såklart :)

#19 - - Bill:

Röstar på Petra dårå

#20 - - Elin Wallin:

Nu är jag inte den som jagar Milfar men den var lätt!
Jag lägger min röst på Anna såklart.
Lika fin inuti som utanpå (misstolka inte det Tobbe)asg*

#21 - - ylva wallin:

PETRA men syrran får sig väl en lite röst oxå då....HAHAHAHA

#22 - - Irja:

Syster till Anna, så hejar på henne. Vet dock inte vad milfar ær. Men men :-)

#23 - - Patte:

Jag röstar på Petra. Efter övertalning från en mycket sjuk människa med en snuskig baktanke. Vem är den andre Patte som skrivit inlägg? mvh Patte Joelson

#24 - - Tobi:

Vilken MILF-kupp! Hela Wallin-släkten (och den är stor)verkar engagera sig i detta. Fast Petra har ju också en massa syrror...
Fast det blir iofs lite märkligt när tjejer röstar på vem som är den hetaste MILF:en.

#25 - - manut:

Känns lite incestuös denna omröstning ha ha!

#26 - - Anna Wiström:

Tror min systrar har röstat på mig för den jag är som person inte för att dom vill sätta på mig!!! Så denna omröstning kanske inte stämmer helt..men faktum är att den är väll inte SÅ seriös eftersom man kan rösta anonymt.Men Majas syster har också röstat på henne..så.........Det är väll upp till den enväldige domaren hur han vill ha det. Ha en bra dag! Kram Anna

#27 - - Tobi:

Härmed avslutar vi tävlingen. Och det betyder att det är dött lopp mellan Petra och Anna (8 röster var), så BÅDA går vidare.

#28 - - Nutte:

Röstar på ylva wallin för hon har störst pattar så det så ... hahahaha

#29 - - Anonym:

Hm..smart kommentar Nutte!!

Till top